REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
MÁM TALENT, s. r. o.
IČO: 042 170331
se sídlem Na Louži 1/947, 101 00 Praha 10
e-mail pro komunikaci o objednávkách: konecna@mamtalent.cz
V případě reklamace zakoupeného zboží v zákonné době můžete zboží reklamovat prostřednictvím vyplnění a podpisu tohoto formuláře; užití formuláře samozřejmě není povinné, ale přispívá k rychlejšímu vyřízení vaší žádosti. Vyplněný a podepsaný formulář přiložte k reklamovanému zboží a současně prosíme o zaslání oznámení o reklamaci na shora uvedenou e-mailovou adresu prodávajícího.
Kupující:
Jméno a příjmení: ....................................................................................................................................
Adresa: ....................................................................................................................................................
Tel.: .........................................................................................................................................................
E-mail: .....................................................................................................................................................
Číslo objednávky: ....................................................................................................................................
Datum objednávky: .................................................................................................................................
Datum převzetí zakoupeného zboží: ........................................................................................................
Zakoupené zboží (název, číslo): ..............................................................................................................
..................................................................................................................................................................
Popis vady zboží: .....................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
Požadovaný způsob vyřízení reklamace (zakroužkujte zvolenou možnost):
Ne každý ze specifikovaných nároků lze úspěšně uplatnit za všech okolností. Informace ohledně možnosti uplatnění jednotlivých nároků ze strany kupujícího v postavení spotřebitele naleznete obchodních podmínkách. Nároky kupujícího, který není spotřebitelem, jsou upraveny v ust. § 2106 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.
V ……………………., dne …………………….
……………………………………………………
podpis kupujícího
NEVYPLŇOVAT – VYPLNÍ PRODÁVAJÍCÍ
Datum vyřízení reklamace: ......................................................................................................................
Způsob vyřízení reklamace: .....................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
/ Odůvodnění zamítnutí reklamace: ........................................................................................................
..................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
V ……………………. dne …………………….
…………………………….………………………
podpis odpovědného zaměstnance prodávajícího